Jak získat sledující na Instagramu?

jak-ziskat-sledujici-na-instagramu

Sociální sítě zná každý z nás, z toho většina je používá každý den. Jednou z nejpoužívanějších sociálních sítí v dnešní době je Instagram. Úspěšný instagramový profil s desítkami tisíc fanoušků se stal mocným nástrojem. Můžete se díky němu stát slavným umělcem či influencerem, propagovat produkty své firmy a tím značně zvyšovat jejich prodej, nebo zkrátka sdílet své názory a postoje s velkým množstvím lidí. Ať už se rozhodnete jakkoliv, bude za potřebí získat dostatečný počet sledujících. V tomto článku naleznete tipy a rady jak na úspěšný instagramový profil.

jak-ziskat-sledujici-na-instagramuKoupit sledující na Instagramu, podpoř svou značku.

Zvolte si téma profilu a cílovou skupinu

Ještě než profil založíte, zamyslete se nad tím, jaké bude téma vašeho účtu, na co se budete chtít zaměřit a pro koho budete příspěvky vlastně tvořit. Možností je spousta, jinak bude vypadat profil fotografa krajiny a jinak profil značky dámského oblečení. Určitě se také můžete inspirovat u ostatních profilů s podobnou tématikou, které například sami na Instagramu sledujete.

Tvorba profilu na Instagramu

Při samotné tvorbě vašeho profilu si dobře promyslete vaše uživatelské jméno, určitě by mělo být srozumitelné, lehce vyhledatelné a ideálně by mělo souviset s tématikou vašeho profilu. Dále si zvolte vhodný profilový obrázek, který bude opět souviset s vaším obsahem. Nezapomeňte ani vyplnit základní info o profilu, takzvané „bio“. Zkuste v pár slovech stručně, výstižně a pokud možno originálně popsat svou osobnost či firmu. Lidem by z vašeho profilu mělo být hned jasné, jaký přibližně obsah od vás mohou očekávat.

Pokud máte založený profil a máte jasno v tom, kam ho chcete ubírat, dostáváme se ke kýžené otázce „Jak získat sledující na Instagramu?“ Z praxe vám můžeme doporučit několik následujících
tipů.

1. Používejte Instagram Reels

Instagram Reels jsou již nějakou dobu nejefektivnějším způsobem získávání fanoušků na Instagramu, mají nejvyšší dosah a sám Instagram je kvůli konkurenční síti TikTok upřednostňuje. Náš tip je přidávat 2 Instagram Reels týdně.

2. Přidávejte Instastories

Instastories jsou ideální volba pro komunikaci a sblížení s vašimi fanoušky. Stories jsou viditelné 24 hodin, můžete zde tedy sdílet i fotografie a videa, které nutně nemusí být v rámci vašeho obvyklého obsahu. Může se jednat například o snímky ze zákulisí vaší firmy, nebo o nahlédnutí do vašeho osobního života. Náš tip je přidávat 1 každý den.

3. Klasické posty

I když máme momentálně dobu Instareels a Stories, na klasické posty byste rozhodně neměli zapomínat, jsou to přeci jen příspěvky na vašem profilu, které často tvoří velkou část vašeho viditelného obsahu. Náš tip je 20 postů za měsíc.

4. Live videos

Určitě nezapomeňte používat ani živá videa, díky kterým se můžete s fanoušky spojit v reálném čase, reagovat na jejich komentáře či otázky, nebo si dokonce některého z nich pozvat k sobě do živého přenosu. Náš tip jsou ideálně 3 live videa týdně.

5. Používání hashtagů

Aby uživatele snáze našli váš obsah, je potřeba používat správné hashtagy. Určitě by měly být relevantní, tedy souviset s tématem příspěvku. Můžete se inspirovat u ostatních instagramových
profilů s podobnou tématikou. Náš tip je používat až 20 hashtagů.

6. Přidávat lokaci

Pokud to bude příhodné, určitě můžete k příspěvku přidat lokaci, například kde byla fotografie pořízena. Instagram umožňuje vyhledávání příspěvků podle lokality, je to tedy další šance, že na váš profil narazí další potencionální fanoušci.

7. Cross-post

Pokud máte další sociální sítě, jako například Facebook, Tiktok, Tumbrl a další, určitě toho využijte. Odkazujte navzájem na své příspěvky napříč sociálními sítěmi, fanouškovská základna vám díky tomu opět poroste.

8. Vytváření interakce s fanoušky

O fanoušky je třeba se starat, musíte se jim zkrátka věnovat. Reagujte na jejich komentáře, vytvářejte pro ně zábavné kvízy a soutěže, ptejte se jich na jejich názory. Možností máte spoustu, nebojte se k tomu využívat rozsáhlé funkce Instagramu, jako jsou například již zmíněné Instastories a Live videa.

Nákup sledujících na Instagramu

Koupit followers? Vyplatí se to? Pro snadné a rychlé získání fanoušků je tu influencershop, kde si za nízké ceny může propagaci dovolit opravdu každý. Proč se tato služba vyplatí a pro koho se
hodí? Čím více followers budete mít, tím větší prestiž váš profil bude mít. Pokud vám jde především o čísla, tak je to ideální řešení. Skvěle to mohou využít třeba společnosti propagující své produkty či značku, nebo ostatní uživatele, kteří si chtějí Instagramem vydělávat peníze. Dalším příkladem jsou influenceři, kteří díky sledujícím (dosahu svého profilu) navazují placené spolupráce s firmami. Jednoduše čím více followers, tím větší a silnější dosah.

Koupit followers na Instagramu, aneb jak získat více sledujících.

Teď už máte potřebné znalosti k založení a vedení úspěšného účtu na Instagramu. Doufáme, že vám náš článek byl nápomocný. Veškeré tipy a rady zde uvedené máme odzkoušené, takže je rovnou můžete začít praktikovat a vyzkoušet je na vlastní kůži.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *